MECH - zahloubeni imbusu

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Leden 25 18:11:37 CET 2010

Tak to jste me moc nepotesil :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Hfmcons
Sent: Monday, January 25, 2010 5:56 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: MECH - zahloubeni imbusu

Výstružník se používá na přesné uložení čepů atd. Předvrtaná díra by
měla být napřed vyhrubovaná a teprve potom vystružená. Díra pro
výhrubník je jen o jednotky desetin mm menší. Pokud tenhle postup
nedodržíte, tak výstružník spolehlivě zničíte. Více je popsáno v
Černochovi Strojnických tabulkách. Osobně si myslím, že zapouštět šrouby
pomocí výstružníku je blbost. Vemte vrták a ubruste mu špičku.
S pozdravem,
		Miloš Dašek