[OT] Virtualizace serveru?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Leden 25 16:17:53 CET 2010

Pokud nemáte v plánu ESX kupovat, tak je nesmysl ho zkoušet. Chce to zkusit
poslední verzi ESXi. Jinak nám všechny síťovky běží buď na integrovaných
(Intel nebo Broadcom) nebo na více portových (pouze Intel), takže nějaký
další zkušenosti nemám.
Případná rada zní, pokud je to možné a nic dalšího nepojede a ani nepůjde
doinstalovat, nacpat tam ty Intely, jednoportový stojí pod 1000Kč.