email typu (fwd)

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 25 09:40:28 CET 2010

Ja u vsech mailu, ktere chci mit zajistene davam s zadosti o potvrzeni
prijeti. Pokud neprijde tak volam.

Je to sice blbe, ale pokud tohle dotycny nemuze predlozit (potvrzeni o
prijeti) tak ma dost smolika - u mailu neni zaruceno doruceni k
adresatovi - lidi to nevi a spolehaji na to.
Staci aby se uklepl v mailu a dojde uplne nekam jinam. On to ma pak za
poslane a hotovo.

Radek Vicek