Re: email typu (fwd)

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Leden 25 08:55:07 CET 2010

Tohle je problem spise pro pravniky (pokud mozno ne pro ty z Plzne).
Uz jsem zazil, ze e-mail co jsem si z domova poslal do zamestnani
(misto uzlu na kapesniku, abych druhy den na neco nezapomnel)
mi nedosel a vratila se chybova zprava - spamovy filtr jej z nejakeho
duvodu nepustil) nebo sice dosel ale byl oznacea jako spam
a nedavno mozna vubec jeden neprisel ani se nevratila chybova zprava.
Pochopitelne nevim zda se neco podobneho nestalo se zpravami odjinud.