hodiny - problem s displejom

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Leden 25 07:07:37 CET 2010

Ja bych to nechal prave na tom dlouhem pulzu. Ten zvuk je uzasny a k te technice myslim patri prave ten poklidny a spolehlivy chod.
Ostatne firma Porche ma pry take specialni oddeleni zabyvajici se jen a pouze charakteristickym zvukem svych sportaku, aby zakaznici dostali to, na co jsou zvykli :-))) Takze ja hlasuji pro zachovani doposud predvedeneho rytmu a tesim se na nahravku napriklad 23:59:59 -> 00:00:00 :-))))

Jakub Serych