OT Nastaveni sdileni na wifi

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Leden 24 20:24:41 CET 2010

Prave ze to vypada ze pingani negunguje. Na serveru vidim kdo je jak
prihlaseny, jake maji ty PC jmena ve Windows, jake maji MAC i prirazene
IP adresy, ale z pocitacu na WiFi ten ping z jendoho na druhy neprojde.
Vypada to jako blokovane. Na obou pocitacich jede net rychle a bez
problemu, oba se dostanou na WiFi router taky bez problemu.
Vazne se mi zda ze se tu takove chovani uz popisovalo a ze to je nejaka
bezpecnostni ficura, ale nevim jaka.

Tosa