hodiny - problem s displejom

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Leden 24 16:39:51 CET 2010

displej na takmer plnovodivych hodinach sa mi vcera podarilo zadratovat
a ozivit prve dve cislice
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hodiny/17.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hodiny/26.jpg
zistil som ale ze ziarovky dost neprijemne presvitaju, takze nie je
uplne dobre citatelny
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hodiny/28.jpg
tu je male video
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hodiny/test.mp2 (exportoval som
to z VLC, malo by to ist prehrat v hocicom)
trochu sa to da vylepsit tym ze sa ziarovky maximalne zatlacia do patic
a patice zasrobuju tak aby bol maximum plastu nad panelom (prava
cislica, lava je z velkej casti nemodifikovana). Vyriesit sa to da
zaciernenim alebo natiahnutim nepriesvitnej buzirky na tu priesvitnu
cast patice, ale to nie je velmi esteticke (buzirka bude normalne az po
spodok, ale teraz nemam v sufliku dost velky priemer)
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hodiny/29.jpg
nejake napady ako to vylepsit?
b.

p.s. patice su zamontovane presne, len ta cislica napravo je povolena,
takze jednotlive ziarovky nezapadaju do rastra :-)