palivo do krbu

Neděle Leden 24 15:42:38 CET 2010

Pane Galuško zdravím.
Máte za humny Beskydy takže zkuste zapátrat mezi svými známými, určitě najdete někoho, kdo vám oficiálně bude schopen přivézt metrový suchý buk z nějakého výseku. Cena je sice trošku vyšší (já jsem platil asi 800,- za kubík i s dovozem) ale to dříví bylo opravdu vysušené tak že zvonilo, s pořádnou Fiskarskou se dalo i dobře štípat a teď si lebedím u krbu.  Je s tím trochu dřiny ale je to taková "fajna robota, bo chlopska...".

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Galuszka
Sent: Sunday, January 24, 2010 12:02 PM
To: 'HW-news'
Subject: OT: palivo do krbu

Jak uz se vedou debaty o energii, tak se zeptam zkusenejsich

Pri rekonstrukci patra domu jsem si rovnez poridil krb. Jeste neni nijak nadherne zabudovany, ale jiz funkni.
V mem pripade ma slouzit jako alespon jeden ze zaloznich zdroju tepla v pripade, ze nam Juscenko stopne plyn a elektrina lehne.
Dalsim vyuzitim je pohodove pritapeni a taky pohodicka a odpocinek.

Momentalne topim drevem, ktere mi zustalo po stavebnich pracech, trhal jsem podlahy, takze je toho dost .. ale ne vse mam narezano na potrebnou velikost.

K dotazu

Jake palivo doporucujete do krbu? Ceho se vyvarovat?
V OBI jsem videl drevene brikety (cca 50Kc/10kg) , hnedouhelne brikety ( obdobna cena) Nejde mi o nejlevnejsi reseni, spise o nejake optimalni reseni. Neni to hlavni zdroj tepla, spise zalozni, chci mit doma zalohu na 14-20 dnu.

Diky za veskere rady

P.S. kazdopadne si udelam i zasobu obycejneho dreva, nebot to v krbu pekne praska a ty brikety mlci.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě, oddíl C, vložka 7862