Re: Napajeni 230/FV?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Leden 24 12:37:13 CET 2010

A je si kolega jisty, ze slo o projektanty a ne recesisticky spolek placeny z penez CEZu?
Pro predstavu vezmeme velky barak s 450m2 podlahove plochy , to se da jako NED az PD postavit s ztratou nejakych 6kW, tedy rocne protopime rozhodne mene nez 20.000Kc a to i kdyz bude neustale celou topnou sezonu mrznout, v realu to bude mene nez polovina a to beru topeni plynem.
Pokud to same postavime v beznem standartu tak stejne velky barak bude mit cca 18kW a naklady na topeni cca 52k Kč, v realu opět méně, odhad kolem 30 k Kc.

Tom

>Nespletl, nejmensi to zrovna nema, jsou to cisla co vypadly z
projektantu, co to pocitaly.