online kratkovlnny prijimac

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Leden 24 12:23:07 CET 2010

No ja nevim, jsem spis sociopat, takze mne vic bavi poslouchat cizi
komunikaci, nez navazovat svou.

S provozem jsem se setkal na vojne, ale tam byl prubeh a obsah spojeni
celkem jasne danej (volani - jsem tu - slysim te za - mam pro tebe zpravu -
ok, davej - zprava - mam to/opakuj to - ok, bye), v podstate nevim, co si s
civilnima protistanicema povidat (slysitelnost, modulace, pocasi, vykon do
anteny, cim vysilam/prijimam - no a to je asi tak vsechno, navic "pokecat
si" s nekym v CW mi pripada trochu jako masochismus :)

To mi jako daleko vetsi "dobrodruzstvi" pripada poslouchat hovor dvou
amateru z Brazilie, na to nemusim vysilat - oni jsou od sebe 200km a ode mne
6000.

Zatim mne prijem plne uspokojuje, uz jenom proto, ze kdykoli staci zapnout
prijimac a lovit, nemusim byt v presny cas u radia, protoze zrovna ma volat
XYZ atd. Konec koncu i kvuli tomu odstupu od sveta delam tu fotografii, tam
jsem taky "schovanej" a jenom koukam, co se deje kolem.

Holt kazdej jsme jinej a kazdej ma tu psychickou poruchu zabydlenou jinde :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jirka MWW
To: HW-news
Sent: Sunday, January 24, 2010 11:37 AM
Subject: Re: online kratkovlnny prijimac

Myslím že stejně po nějaké době poslouchání si budete chtít i regulérně
zavysílat.  Uděla zkoušky není problém, telegrafie se už nepožaduje.
Než investovat 10k do přijímače, ivestoval bych cca 17K do transceiveru
třeba Yaesu FT 817,857,897.
Vzhlem ke clu , posílání atd.  dneska asi   nejlépe vychází nákup v
Británii.
Zaplatit PayPalem není přece vůbec žádný problém.