[OT] Matematika a webove stranky

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Sobota Leden 23 12:11:38 CET 2010

At 10:10 23.1.2010, =?ISO-8859-2?Q?Sa=B9a_Svobodov=E1?= wrote:
>Hezke rano,
>
>     neco jsem nasla, neco si precetla, ale vysledek je tento:
>
>     jsMath - vyzaduje pro provoz bud nainstalovane fonty nebo cca
> 20 000 souboru obrazkovych fontu
>     MathJax - nastupce jaMath - obrazkovych souboru je ale 30 000
>     sazba pomoci obrazku - slozite, malo operativni
>     sazba pomoci ASCII - neprehledne
>     LaTeX - nutnost instalace na server - nepruchodne

IMO nevhodny CMS dynamicky pristup. Staroprdelni pristup je
samozrejme napsat vzorecek, prohnat generatorem obrazku a na server
automaticky sypat pouze staticky obsah. Vetsina CMS je celkem
zbytecne nasazena, kdyz prijemce prakticky nepotrebuje/nevyuzije
zadne jeho ficury.

Zdravim,

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.