Fwd: kratkovlnne online radio

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Leden 23 12:03:41 CET 2010

No musim povedat, ze po dlhom case sa tu objavilo nieco velmi zaujimave.
Hral som sa s tym asi hodinu. Ale ked clovek nemoze po ranu spat... Padlo to
dobre.

Dano, s tym stavanim a bastlenim podobnych veci, to take jednoduche asi
nebude. Urcite sa dobre pamatas, ako sme tu verejne preberali konstrukciu
amaterskeho meraca vykonu. Zalozil si dokonca na to aj forum na yahoo...
Myslim, ze vtedy si Ty sam povedal, ze ty hladne zraloky v bazene krmit
nebudes. Mam podobne "Nehadzte svoje perly pred svine. Perly rozdupu a Vas
zaspinia"... Svata to pravda.

Diskusia na tom fore bola vcelku zaujimava, az pokial sa tam neobjavil
nejaky podnikavy radioamater (cisty tip - tipujem Janovho chlebodarcu) a
nezacal do toho riadne rypat. A to bol koniec celeho fora, ktore ako
vzniklo, tak aj zaniklo...

Myslim, ze jeden z tych dovodov bolo aj to, ze je to cele velmi casovo a
technicky narocne, takze to ostane len pre studentov a inych nadsencov,
ktori maju vela volneho casu a technicke moznosti. Odhadujem, ze tento sa s
tym babral aspon rok po veceroch, ale stoji to naozaj za to. Mimochodom,
vies co povazujem za najvacsi high-tech tejto celej konstrukcie?

A.