Fwd: kratkovlnne online radio

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Leden 23 11:53:06 CET 2010

Zdravim,
  no ja tady mam drat pres ulici (trosku priladeny tunerem) a taky to neni
ono. Centrum Prahy, 150m vzduchem od Zizkovskeho vysilace, se proste pro HAM
nehodi :-). Vetsinu toho, co chytne to jejich radio, neberu vubec - pravda,
zase slysim neco, co jsem nenasel na tom radiu, ale toho je zanedbatelne
malo. Ale zkusil jsem na 40m, kde ten muj drat celkem matchuje, zavysilat
na svych 100W, a tak tak kolem S5 - S6 jsem v tom radiu byl :-).
  Chapu, ze "Elitni HAMove" se na to nemusi divat dobre, ale kdyz uz se museli
vyporadat s takovymi soky, jako je EchoLink a linkovani prevadecu pres Internet
(ovsem elitni HAM prevadece nepouziva), tak myslim, ze tohle uz je jen kapka
v mori...
  Pavel