Re: Samopájitelné vodiče

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Leden 22 21:55:13 CET 2010

 22.1.2010, 21:51:17

Presne pro tohle jsou ty 2x nebo i 3x lakovane draty urceny. Ruzne
impulsni trafa, spinane zdroje a podobne veci, kde je velke napeti
mezi vrstvama.
Prirozene, ta vicevrstva izolace je odolnejsi i mechanicky, coz se
muze hodit treba pri tom propojovani na desce.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz