[OT] Matematika a webove stranky

Martin Locker locker@vosrk.cz
Pátek Leden 22 21:15:20 CET 2010

Mě přijde jako nejrozumnější něco jako běhá na wikipedii.
Tam se matematické vzorce zapisují jako v programovacím jazyku
a na stránce se zobrazují jako obrázek. Tzn. někde je tam chovaný
nějaký "konvertor". Určitě to bude někde k sehnání, já jsem se
zatím po tom nepídil, ale pokud bude nalezeno, tak se rád přiučím.

Martin L.