[OT] Matematika a webove stranky

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Leden 22 18:26:12 CET 2010

Pro inspiraci doporučuji mrknout jak to má vyřešena např. FSV -
http://mat.fsv.cvut.cz/entrance/test/ . Moc se ve webových technologiích
nevyznám, ale vypadá to celkem pěkně a použitelně.

Různé převodníky z TeXu zase udělají prostě obrázky, což mi přijde také
použitelné. Zato sázet to jako ASCII - no nevím, ale dnes už jsme přece
trochu někde jinde.

OH

Saša Svobodová napsal(a):
> Hezky vecer,
>
>     pred vanocemi jsem se uz na tuto otazku ptala, ale nejak to
> zapadlo jen s jedinou odpovedi. Proto se zkusim zeptat znovu :-)
>
>     Chtela bych na webu mit ruzne vzorecky, ale porad badam, jak na
> to. Jiste reseni je pouzit knihovnu jsMath ale to znamena nutit
> uzivatele mit jednak dovoleny JavaScript a druhak jej nejak primet k
> tomu, aby si nainstaloval matematicke fonty. To prvni neberu jako
> problem, ale to druhe docela jo. Dalsi moznosti je vlozit vzorce do
> obrazku, ale to se mi take nelibi.

> [...]

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |