Rozvody v byte

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Leden 22 13:46:38 CET 2010

Jaj OK, toto neviem. On byva na najvyssom poschodi (8.), elektrikari
vraj preskumali rozvodne skrine aj par poschodi pod nim a bola tam len
1 faza. Z toho im vysiel zaver, ze 3-fazovy rozvod sa k bytu neda
natiahnut. Ta bytovka ma viac vchodov, teda je naozaj pravdepodobne,
ze do celej bytovky vedie 3f rozvod, ktory je rozdeleny po vchodoch.

miro