Re: Rozvody v byte

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Pátek Leden 22 13:30:05 CET 2010

To já jsem vše natahal v bílejch lištách, vymalováno taky bíle a nijak mi to esteticky nevadí.  Jinak se statikem se to chce stejně poradit, řek mi kde jsou v panelech dutiny, což ušetří spoustu práce.

<OT>
Jádro dělala firma, tak tam elektriku dělali oni. Jsem si tam prosadil doplňkové pospojování*. Furt mě přesvědčovali, že když se dává chránič, tak že se nedělá pospojování (Po jejich různejch hláškách jsem vše radši 2x kontroloval). Až nakonec to dopadlo tak, že jsem si na revizi musel sehnat jiného RT. Neměl s tím vůbec problém.

*Při ještě staré instalaci když se někdo jednou rukou chytnul PE a druhou topení nebo vodovodní baterie (stoupačky v plastu, mokrou rukou) tak dostal pěknou ránu.
</OT>

Honza, OK1CJH