Re: [OT] Paypay slovensky sberny ucet

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Leden 22 13:10:55 CET 2010

Neni to domaci ucet, je to zahranicni ucet. Ale dle info z PayPay by to melo byt uctovano stejne jako domaci, protoze je to EUR ucet. Ale zatim jsem to neoveroval...

Mimochodem, u sluzby PayPay doslo k roztrzce mezi zakladatelem a investorem, na jejimz zaklade byly vytvoreny i druhotne stranky (tusim www.paypayinc.com), a vzajemne se obvinuji z kradeze databazi a obchodniho napadu. Momentalne probiha soud (nebo bude probihat) v US, a Slovenske ministerstvo financi s provozovatelem vede spor o neopravnenem poskytovani bankovnich sluzeb na uzemi Slovenska (nejedna se sice o sberne ucty, ale nabizeli tam nejake investovani nebo sporeni).

Toto je i jeden z dusledku, tamni ucet byl zrejme zrusen, podobne jako infolinka. Jestli pujde spor dal timto zpusobem, bude lepe nesverovat teto sluzbe penize...

V.