Re: Zavitniky malych prumeru?

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Leden 22 13:03:42 CET 2010

Zdravim,

mate na mysli zavitnik 2mm, nebo zavitnik M2 (a M1) ?

M2 se daji koupit treba v NarexCon prodejnach, nebo se mi ozvete soukrome, mam je skladem a stoji par korun (dle mista a prodejce vychazi sada z HSS do 100).
Teoreticky by se tamtez dala sehnat i M1, ale asi bude za hroznou ranu.

M1 (a M1,2 , M1,4 , M1,6 ) treba u zlatniku (nekde vecer bych mohl vyhrabat link), sada je za 500.-

Hezky den
V.