Rozvody v byte

aze azehw@volny.cz
Pátek Leden 22 12:46:31 CET 2010

Nesleduji to cele o co go, ale zaujal mne ten 5 zilovy kabel 2x faze + 2x
nulak a zem. To je podle nejake USA normy?
AZE

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 22, 2010 11:49 AM
Subject: Re: Rozvody v byte

Videl som ked prerabali elektrinu v znameho. Rozvody tahali plochymi
kablami, jedine na el. sporak davali hruby 5-zilak okruhleho prierezu
(2x faza, 2x nulak, 1x zem).

Ethernet a TV nezasekaval do panelu, bude to mat tahane popod listy
okolo podlahy. Je to flexibilnejsie. Medzi miestnostami ma prevrtane
diery a v nich zamurovane husie krky (aj popod chodbu z jednej strany
bytu na druhu).

miro