(OT) Nastroj - prostredi na webovky

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Čtvrtek Leden 21 14:56:43 CET 2010

jeste bych mozna koukl na www.webnode.cz

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499
ICQ: 104722051

  Pane Bože, letos jsi mi vzal mého oblíbeného zpěváka Michaela Jacksona,
oblíbeného herce Patricka Swayzeho, ale i oblíbeného spisovatele
Miloslava Švandrlíka...
Už jsem se ti zmínil, že moji oblíbení politici jsou David Rath a Jiří
Paroubek??

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4792 (20100121) __________

http://www.eset.cz