doporucte kalkulacku pro elektrikare

dejfson dejfson@gmail.com
Čtvrtek Leden 21 11:33:12 CET 2010

Ahojte. ted jsem nekde vyhrabal tu HP kalkulacku kterou jsem kdysi koupil
(ta o ktere jsem mluvil ze me tak stvala) - HP38g. Dival jsem se na netu a v
podstate jsem
nasel 3 vhodne kalkulatory
TI-89
HP-50g
TI N-spire CAS

Je zvlastni ze ve vetsine for na netu rikaji ze TI89 je vyborna, ale "jak
jednou prejdete k HP50, tak uz se Vam nechce zpet". takze se rozmyslim mezi
temito tremi modely. Navic
jsem si uvedomil zcela zasadni vec: musi to byt programovatelne z LINUXU :)
Nebudu kvuli tomu startovat windoze. Jak to vypada tak vsechny tri maji
linuxovy gcc kompilator.
HP49g ma navic pod linuxem nejaky emulator ve kterem se daji veci vyzkouset.

d.