(OT) Nastroj - prostredi na webovky

Zdeněk Materna zdenek.materna@gmail.com
Čtvrtek Leden 21 10:43:48 CET 2010

Pokud chcete jen jednoduché osobní webovky, mohlo by pro vás něco podobného
být "to pravé" :-)

Jsou to online služby, kam se zaregistrujete a pak si pomocí WYSIWYG editoru
píšete jak ve wordu. Většinou podobné služby umožňují měnit strukturu menu,
styl stránek, přidávat fotky apod. Osobní zkušenost mám s estranky.cz -
vyzkoušejte, je to bezplatné a velice intuitivní. Pokud by vám nestačilo
nabízené místo, můžete si připlatit.

Dále pak vím, že něco podobného má Google (G. Pages). A jeden můj známý
používá websnadno.cz. Ale ani jedno z toho jsem nezkoušel.