(OT) Nastroj - prostredi na webovky

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Čtvrtek Leden 21 10:06:35 CET 2010

Program vypadá velmi luxusně - viz tato recenze:
(http://www.maxiorel.cz/expression-web-aneb-frontpage-dnes-kradou-jen-hlupaci
), ale cena je přes tři tisíce korun a to je na osobní webovky již možná
příliš drahý šálek kávy ( navíc žena mi dala rozpočet do výše měsíčního
kapesného :-) , tedy 1000Kč )...
Nebylo by tam něco jiného ?