Toshiba T5100 - popis expansion slotu

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Leden 21 09:35:53 CET 2010

Zdravim,

do meho soukromeho "muzea" mi vcera pristal mohutny laptop 386 Toshiba T5100
(nadherny stav - 386/16, 4MB RAM, nevysvicena plasma, po rozborce a sborce
plne funkcni vcetne originalniho 40MB disku i FDD, proste radost na pohled,
foto viz napr. tady http://www.classiccmp.org/dunfield/pc/h/t5100.jpg) no a
ta ma moznost rozsireni nejakou propritarni kartou. Na prvni pohled mi to
pripomina zmensenu 16bit ISA slot, konektory samozrejme "podivne" (fotku
zatim nemam). No a protoze by se mi libilo do ni dodelat (uz zase)  nejakou
I/O kartu, zacal jsem hledat, co je ten slot vlastne zac, lec neuspesne.

Vim, ze tady jsou jedinci, co o starych strojich take neco vedi, ptam se,
jestli nekdo nemate nejake tuseni ohledne toho slotu (nekde jsem nasel
oznaceni "Toshiba A expansion slot").

Diky.

Pavel Kutina