(OT) Nastroj - prostredi na webovky

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Čtvrtek Leden 21 08:58:34 CET 2010

Dobrý den všem,
chtěl bych se zeptat, jestli by mně zde někdo nedoporučil dobrý nástroj
- prostředí na dělání jednoduchých osobních webových stránek. Kdysi
dávno jsem si je dělával ve FrontPage od MS, ale předpokládám, že by
mohlo být něco lepšího. V čem Vy osobně děláte jednoduché webovky ?
(Prosím, pouze vlastní zkušenosti - google dokáži použít také).
Chtěl bych něco jako klikací prostředí s návrhovými vzory - nic
složitého (HTML neumím - pouze programovat ve vyšších prog. jazycích) a
pokud možno za málo peněz (řekněme licence do 1000 Kč, popřípadě Open
Source či Freeware).
Tož, díky za radu a pěkný den. Tyca.