Kondenzatory pro PC zdroje

Jan Martincek jano@martincek.com
Čtvrtek Leden 21 07:11:20 CET 2010

Kladivko nepomaha?
Mne sa zatial kazdy zdroj rozpadol pekne na dve polky ako kinderko :)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, January 21, 2010 7:04 AM
To: HW-news
Subject: Re: Kondenzatory pro PC zdroje

Dle mych zkusenosti i takovyto zdroj funguje v normalnich podminkach 3+
let, coz mi prijde dostatecne. Pak stejne dochazi na upgrade casti
pocitace a pri te prilezitosti u dulezitejsich stroju zdroj vymenim za
novy. Kazdopadne spis me stvou zdroje k notebookum, uz mi 2 odesly a
nejak se mi to zatim nepodarilo rozloupnout ;-)