ez430-chronos

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Leden 20 19:17:23 CET 2010

No, predpokladam, ze clo bolo nulove (kedze hodnota bola <150E) a DPH bolo zakonnych 19% z uvedenej hodnoty $49... ale ten pan z tej firmy ktora na Slovensku zastupuje Fedex povedal, ze to spolu s ich honorarom (ktory je ak sa nemylim 8E - musel som im podpisat v ramci dohody o zastupovani aj cennik) nauctuju odosielatelovi...
takze som (zatial) vysmiaty ;-)

wek