Kondenzatory pro PC zdroje

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 20 14:35:25 CET 2010

2010/1/20 RV <vicek.radek@cpost.cz>:

> mam doma slusny sklad (ucetni mi kvuli nemu nadava), ale ze budu mit zrovna
> tuhle hodnotu v provedeni lowESR a 105stC bych tipoval na 5%

Jestli je to jenom filtrační elyt, tak jeho hodnota není kritická a
vyhoví kdeco. Místo 100uF tam může přijít třeba 470uF.

> To se mi kvuli VSB nikdy nestalo. Byva tam pokud se nepletu 7805 a ta mi
> vzdy odesla tak ze se prerusila.

Jednou jsem viděl jak se od 7805, resp. chladiče propálila izolace na
fázovým drátu, co se ho dotýkal ;) Ale jestli to přežil MB, to nevim,
viděl jsem jen ten zdroj. Ale nejspíš přežil, protože ten chladič je
spojenej s GND.

> Ten zdroj nabihal az kdyz jsem snizil zatez - odpojil DVD a druhej disk. Ale
> i tak nabihala ta deska jen kdyz jsem podrzel On/Off tak se to trhane
> rozbehlo. Dal jsem to neriskoval a sel se kouknout na ten zdroj. Napeti se
> zda v norme, ale asi neda vykon.

Tenhle popis ale nevypadá na vadnej standby zdroj. Resp. ne na vadnou
+5VSB větev.

P.K.