doporucte kalkulacku pro elektrikare

dejfson dejfson@gmail.com
Středa Leden 20 12:03:39 CET 2010

ja jsem hp mel. (tusim hp49g). byl jsem s ni velmi nespokojeny. jak uz jsem
zminoval, jakykoliv stupidni vypocet trval dele nez 1 sekundu. druha vec
ktera mi ukrutne vadila byl stisk klaves. musel jsem vynalozit vzdycky usili
abych to tam naklapal spravne. uplne ty nejlevnejsi casia za 15$ maji super
klavesnice. staci letmy dotyk a uz dojde ke kontaktu. u toho hp to byl
porod. proto to taky nepouzivam (jeste bych ji snad nekde vyhrabal). Dle
inetu je udajne HP-50g "ekvivalentem" TI-59. ovsem jestli to ma stejnou
klavesnici tak to v zadnem pripade neni ekvivalent :)