*SPAM* Re: Kondenzatory pro PC zdroje

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 20 11:57:52 CET 2010

Kdyz technik nema cas (protoze ten PC vydelava a kdyz stoji tak
nevydelava) a ani nema jak to hned opravit (vi ze tyhle kondy nema
skladem) tak do toho nestoura a dojde koupit novej zdroj. Navic neni ani
jistota, ze oprava treba bude rentabilni.

Stourat a neco vyndavat bude az nasledne az mu nebude stat zena za krkem
kdy uz to pojede, ze ma uzaverku.

No ten kond (vyteklej) je prumer tak 8mm a vyska 15mm takze pochybuju o
tom, ze byl nekde jinde nez na VSB vetvi.

Myslite, ze kdyz po zapnuti ulitne VSB, ze bude MB nabihat? Ja o tom
presvedcenej nejsem.

Radek Vicek