doporucte kalkulacku pro elektrikare

Serych Jakub Serych@panska.cz
Středa Leden 20 07:52:18 CET 2010

... nebo mobil s Inetem, do ktereho se zada: www.wolframalpha.com :-)

Zacina se mi to cim dal tim vice libit. Kdyz ve vyuce na neco narazim, potrebuji to dat na platno a jsem liny v tu chvili v tlacitku Start hledat polozku Wolfram Mathematica, dam Alphu do browseru a vetsinou se na prvni dotaz vyvali jeste daleko vice informaci, nez jsem puvodne potreboval....

Jakub Serych