dutnavkova logika

aze azehw@volny.cz
Úterý Leden 19 16:15:19 CET 2010

To nebude ta správná definice. Podle ní byly polovodiče i odporové dráty.
Spíš se dá říci, že polovodiče jsou vlastně nevodiče, které do vodivého
stavu přivádějí nějaké vlivy, jako příměsi či elektrické pole nebo jiné
fyzikální vlivy (teplota).
AZE

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 19, 2010 3:39 PM
Subject: Re: dutnavkova logika

19.1.2010, 15:34:33

Mam za to, ze puvodne byla rec, o tom co jsou a co nejsou polovodice.
Asi jsme kazdy chodil na jinou skolu, neb mne ucili, ze polovodice
jsou takove materialy, ktere maji merny elektricky odpor podstatne
mensi nez nevodice, ale zaroven vetsi nez celovodice. O polarite
realnych nebo nerealnych soucastek mne v teto souvislosti nikterak
nepoucili.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz