dutnavkova logika

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Leden 19 15:39:25 CET 2010

 19.1.2010, 15:34:33

Mam za to, ze puvodne byla rec, o tom co jsou a co nejsou polovodice.
Asi jsme kazdy chodil na jinou skolu, neb mne ucili, ze polovodice
jsou takove materialy, ktere maji merny elektricky odpor podstatne
mensi nez nevodice, ale zaroven vetsi nez celovodice. O polarite
realnych nebo nerealnych soucastek mne v teto souvislosti nikterak
nepoucili.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz