OT plastove okna, was: Slunecni kolektory

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Leden 19 12:01:43 CET 2010

Kontrolni otazka,
co udela s polymerickou penou rekneme 20 let pusobeni slunecniho zareni a zmeny teplot az o 100C?
Osobne bych sahl po overenem nerezu u ktereho mam jistotu, ze i po 20 letech bude stejny , rozdil mezi nerezem a temito plastovymi zazraky neni az takovy a pokud jde o tesnost ocel je ocel :-)

Tom

Dobrý den,
Při výměně zasklení bych již použil toto:
http://www.ewcoo.com/sortiment/super-spacer-cz.htm
v tuzemsku již některé firmy tuto technologii používají (T-Glass) a myslím si, že odstranění tepelného mostu, který Al rámeček bezesporu tvoří, rosení hran dvojskel výrazně pomůže...

Přeji pěkný den!

S pozdravem Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847