topny kabel

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Leden 18 20:45:53 CET 2010

Jestli by pak nebylo jednodussi nejake tluste trafo pripojit primo na ten
okap :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 18, 2010 8:03 PM
Subject: Re: topny kabel

On Mon, 18 Jan 2010, Lubor Otta wrote:

> Zdravím konféru.
> Nevíte kde koupit topný kabel do okapů, nejlépe jako metráž? Zatím jsem
> viděl
> s připojenou zástrčkou a zabudovaným termostatem, a za docela vysoké ceny.
> A znáte někdo konstrukci těch kabelů podrobněji? Má to být dvojlinka, jen
> nevím zda je v ní mnoho paraelních topných odporů, něco jako světelný had,
> nebo je to odpor tam a měď zpátky? V druhém případě by ta metráž šla
> použít
> jen v jedné délce, aby to hodilo doporučených 20W na met :-(
> Lubor

Zda se ze podobny problem resi vic lidi :-) Kdyz jsem videl ceny tech
topnych kabelu (obzvlaste tech dvoulinech napajenych z jedne strany)
napadlo mne vzit takove to elektronicke trafo 250W 11,5V pro halogenove
zarovky a pichnout na to cca 15metru 1mm^2 bile dvoulinky a protahnout
to okapem. Vychazi mi to levneji :-)