satelit a LCD TV

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Leden 18 15:54:55 CET 2010

Jak na to svoje schémátko koukám, nejsem si jistej tím výstupem
optočlenu - na odporu mezi OUT a ADJ je vlastně jen 1,2V. Lepší by to
udělat to spíš na kombinaci odporů mezi ADJ a zemí - ale pak by se ten
tranzistor z optočlenu použil jako invertor. Takže dva odpory v sérii
mezi ADJ a zem a na ten spodní zapojit tranzistor, jehož bázi by ten
optočlen spínal k zemi (=uzemněním báze by se zavřel a napětí na
výstupu LM317 by se zvýšilo).

P.K.