Slunecni kolektory

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Leden 18 15:06:53 CET 2010

 18.1.2010, 14:54:17

Proces ma 3 faze

1. Vytvorit dostatecnou zakladnu spotrebitelu zduraznovanim az
prehanenim vyhod naseho reseni. O nevyhodach se taktne mlci.

Je vytvorena dostatecna zakladna, prechazi se na fazi 2.

2. U spotrebitelu je treba vytvorit dojem, ze to co maji je spatne,
nevhodne ci prekonane ( zduraznovanim az prehanenim NEvyhod
stavajiciho reseni )

Zakaznici vedi ze maji problem a jsou nalezite flustrovani

3. Nabidnete "jednoduche a levne" reseni problemu s patricnym
zduraznovanim az prehanenim vyhod tohoto reseni.

U oken se nyni nachazime na zacatku 2. faze .

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz