EZ430-chronos konference

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Pondělí Leden 18 14:40:25 CET 2010

Na limit velikosti programu muze pomoct program, ktery jsem si napsal.
Je to takova nadstavba linkeru. Umi z vysledneho programu vytahnout
definovane casti (idealne konstanty) a ve zdrojaku je nahradi konstantou
s pevne danou adresou v oblasti __no_init. Je to legalni a nijak to
neporusuje licencni ujednani kickstart edice.

Dneska mi hodinky uplne vytuhly. Nereagovaly na nic a po cca 10 minutach
se na displeji rozsvitily vsechny obrazky a po stisku tlacitka zase
nabehly do normalniho provozu, ale vsechny udaje, co je potreba nastavit
byly pryc. Uz se to nekomu prihodilo? Zatim jsem FW nezkoumal, porad je
tam ten originalni.

Tomas