Pravni program s tiskem [mirne OT]

Svobodova@sdc.unl.szdc.cz Svobodova@sdc.unl.szdc.cz
Pondělí Leden 18 13:29:31 CET 2010

Hezke odpoledne,

	no když se tam zeptam, tak to napisi do licence a bude hotovo.

	Me osobne staci pristup k papirove norme a tomu originalnimu souboru, nemam problem. Ale proste me napadlo to, co me napadlo :-)

Sasa Svobodova

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Petr Zahradnik
Odesláno: 18. ledna 2010 13:20
Komu: HW-news
Předmět: Re: Pravni program s tiskem [mirne OT]

Jestli by nebylo lepší se zeptat přímo v tom ústavu, která ty normy tímto způsobem poskytuje :-)

Podle mě tisk znamená, že si to můžeš vytisknout na tiskárně, opět pouze pro své účely, ne že si z toho můžeš udělat další nechráněný PDF, který si odneseš kamsi. Myslím si, že tím právě ochranu obcházíš, protože výsledkem je nechráněný PDF, ne papír, který máš povolený. Ale nejsem právník, tak je to jen můj názor.