Pravni program s tiskem [mirne OT]

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Leden 18 13:20:16 CET 2010

Původní zpráva ze dne 18.1.2010 od Svobodova@sdc.unl.szdc.cz:

> mam takovou teoretickou otazku. Skutecne teoretickou, zatím se
> nechystam udelat toto udelat. Jen me to napadlo :-)

> Predstavte si chraneny PDF soubor. Je chraneny tim, ze jej lze
> otevrit pouze s Acrobat Readeru ve kterem je sifrovaci plugin a ten
> jej rozsifruje a otevre.

Jestli by nebylo lepší se zeptat přímo v tom ústavu, která ty normy
tímto způsobem poskytuje :-)

Podle mě tisk znamená, že si to můžeš vytisknout na tiskárně, opět
pouze pro své účely, ne že si z toho můžeš udělat další nechráněný
PDF, který si odneseš kamsi. Myslím si, že tím právě ochranu obcházíš,
protože výsledkem je nechráněný PDF, ne papír, který máš povolený. Ale
nejsem právník, tak je to jen můj názor.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert