Zoufalstvi s Ubuntu 9.10 Re: SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Leden 18 13:10:25 CET 2010

Tuším, že není dodělaná nějaká nová verze, starší verze by měla být OK.
Osobně používám na /boot ext2 a na data ext3, ale možná by se mně hodil
filesystem, který zvládá líp hodně diskových operací současně, případně
optimalizovat ext3. Nemáte někdo tip?