satelit a LCD TV

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Pondělí Leden 18 13:03:38 CET 2010

Jestli jsem to dobre pochopil, oddelil jste signal mezi TV a SAT.
Resil jsem neco podobneho pri zapojeni UPC, PC, TV, HTS, druhe TV, VCR a podobne. Je potreba oddelit signal na koaxu pred satelitem. Jmenuje se to ground breaker a neni to nic jineho nez preruseni stineni i ziveho keramickymi kondenzatory. Od te doby je klid a nebrumi vez ani tv ani nic.

Zdenek

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Šula Miloš
Sent: Monday, January 18, 2010 12:05 PM
To: HW-news
Subject: satelit a LCD TV

Zdravím,
máme v paneláku rozvod společného satelitního vysílání s tím, že každý má doma svůj satelitní přijímač. Vše fungovalo OK do okamžiku, kdy jsme si pořídili LCD TV od LG namísto původní staré analogové televize. Po připojení scartu ze satelitního přijímače do LCD TV začne být satelitní příjem rušený ( asi zemní smyčka .. ).Při zkoumání jsem přišel na to, že stačí aby se propojila země od LCD TV se zemí satelitního přijímače a hned se rušení projeví rozpadajícím se obrazem.Když vrátím zpět starou analogou TV vše hraje bez problémů.Takže nakonec jsem satelit s LCD TV propojil přes anténní kabel a země koaxu oddělil kondenzátorem.Obraz je ale mizerný, raději bych se vrátil k propojení scartem.
Nevíte co s tím ?

Miloš Š.