[OT] Nabidky ve Wordu a duch

Svobodova@sdc.unl.szdc.cz Svobodova@sdc.unl.szdc.cz
Pondělí Leden 18 08:13:15 CET 2010

Dobre ranko,

	omlouvam se zdejsim Linuxakum, ale uz nevim, kde jinde se zepta. Jde o toto:

	V programu MS Word 2002 SP3 se mi stale a opakovane zobrazuje nabidka "Revize" coz me dosti stve. A take se mi schovavaji jiné nabidky a meni se rozlozeni tlacitek. Napada nekoho, jak toto znacne nezadouci chovani eliminovat? Není to při kazdem spsuteni Word, ale dosti často ani. Zrovna tak v Excelu.

	Pocitac ma jako OS Windows XP Profesional SP3 a bezi momentalne jako bezny uzivatel.

Sasa Svobodova

Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 9.0.725 / Virová báze: 270.14.148/2629 - Datum vydání: 01/17/10 20:35:00