Piatkova inspiracia - neintegrovane hodiny

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Leden 17 19:15:04 CET 2010

Jo a neda se u toho spat, jednou za cca 8 mitut to tak na pul sekundy
zavrrrrrrčíííí. A docela nahlas....
A ten buřt co to napájel vydrží tak půl roku.
Já ty hodiny jako malej rozebral, byl v tom PIKO elektromotorek na 1,5 V
s krásným šnekovým převodem.
JaKub