Jak tridit a nabizet katalogove listy na webu?

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Leden 17 18:20:13 CET 2010

Pri vytvareni jedne stranky tam vkladat soubory (predpokladam, ze RS je
nahraje do nejakeho spolecneho uloziste a vytvori na nej link) a v clankach
jej uz podruhe nevkladat, ale jen na uz ulozeny soubor vytvorit odkaz (a
pokud by RS pro vytvoreni odkazu chtel cokoli ukladat, velmi rychle bych
zmenil RS).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 17, 2010 6:16 PM
Subject: Re: Jak tridit a nabizet katalogove listy na webu?

Hezky vecer,

     kdyz to prave neni tak jednoduche jak vypada. Ale neco zkusim
vykoumat. Redakcni system totiz nepocita s moznosti vlozit jeden soubor
do nekolika clanku. Tedy dovoli to, ale pokazde se soubor nahraje na
server a to zabira moc mista.

     Za vecer jsem spichla tento modulek:
http://www.zirafoviny.cz/modules/datasheet/index.php Kdyby mel nekdo
nejaky napad na vylepseni, budu rada :-)

Saša K. Svobodová

Dne 17.1.2010 18:01 Mirek Paták napsal/a:
> Zdravím,
>   nejlépe mi vyhovuje když jsou všechny potřebné odkazy na konci pod
> návodem/textem.
>
> Seznam datasheetu může být samozřejmě i jinde, ale mít "všechno po ruce"
> je
> fajn.
> Mirek

Odchozí zpráva neobsahuje viry.

Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 9.0.730 / Virová báze: 270.14.147/2628 - Datum vydání: 01/17/10
08:35:00