Piatkova inspiracia - neintegrovane hodiny

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Leden 17 15:08:12 CET 2010

Hezke odpoledne,

     take by slo pouzit magnetu, ktery vytvari mohutne magneticke pole a
v te civce naindukuje potrebny proud pro pritah rele. Nebylo by pak
nutne pouzivat jazyckove doteky a jine veci. Jen kyvadlo, civky a magnet
:-))

					Saša K. Svobodová