Matsushita Green 51 FLR30R90-G-51/50T25

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Leden 17 14:46:11 CET 2010

Hezke odpoledne,

     mam tu dve trubice, ziskane pred vice nez 10 lety z zruseneho
skladu, kde byly mnoho let ulozene. Jejich oznaceni je Matsushita Green
51  FLR30R90-G-51/50T25 a vim, ze sviti krasne zelene. Usuzuji, ze se
jedna o nejake expozicni trubice z kopirky (jednak mi to rikal byvaly
skladnik a druhak sviti v jednom smeru vyrazne vice, nez ve druhem). Na
internetu jsem nasla jen nekoho, kdo ji prodava (
http://cgi.ebay.co.uk/TUBULAR-EXPOSURE-LAMP-GREEN-MATSUSHITA-30w-BNIB-Photogr_W0QQitemZ330394222960QQcmdZViewItemQQimsxq20100111?IMSfp=TL100111221001r36953)

     Najde se tu dobra duse, ktera vi, k cemu jsou trubice vhodne, jak
dlouho mohou svitit, a podobne? Vim ze sviti, kdyz se pripoji jako
normalni zarivka, tak se krasne zelene rozsviti :-)

					Saša K. Svobodová