SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Leden 17 13:38:18 CET 2010

S raidy na obyčejných HDD je to občas dost magie. Nám na firmě taky takto
disky vypadávají, jsou to tuším WD GP 2TB, nakonec se mění za WD RE, v té
době ještě nebyly 2TB verze. Zdaleka nejhorší byly Seagaty s chybou ve
firmware. Bohužel se ukazuje, že předraženost disků třeba od HP má svoje
opodstatnění.